Lingvonivelo kaj ideo - I care so I speak

 

Wasting effort for preparing this book but not able to use it in the world

Se vi dezirus ideon, ĉu vi devigus la personon lerni bonan nivelon de lingvonivelo antaŭ ol vi akceptas la ideon?

Tiel estas en Esperantujo.

La lingvoamantoj multe kritikus vian lingvan nivelon sed ne rigardus la ideon. Kompreneble, ideo por ĉi tiuj lingvoamantoj estas nenio. Fanatikuloj malfacile vekas ilin.

Mi donas konsilojn al la loka komunumo, pri kiu mi ne parolas tre bonan nivelon de iliaj lingvoj. Neniu el ili petas min plibonigi la lingvonivelon unue antaŭ ol mi parolos kaj diskutas kun ili.

Kiuj detruas Esperanton en la mondo?

Mi uzas la Guglo-tradukilon por Esperanto-versio sed mi metis tien la originala versio estas en la angla. Kompreneble, ankaŭ mia angla estas nek bona.

Forlasinte Esperantujon, mi povas helpi pli da homoj ol senutilaj homoj en Esperantujo. Se vi ankoraŭ dormus en la interreto, aŭ vi vekiĝas nun aŭ vi mortas sen nenio por la komunumo kaj la mondo.

Mia angla ne estas bona sed mi povus konvinki la OMS Open-kurson havi esperantan version. Kompreneble, la antaŭlonge de Global Voices En Esperanto. Mi ne postulis la revenon de agnosko. Mi faras por la mondo kaj la homoj, precipe tiuj Esperanto-parolantoj, kiuj parolas nek la anglan nek legas la anglan lingvon.

Estas tempo ŝpari mian tempon skribante artikolojn por ĉi tiu blogo. Mi povas uzi pli da tempo por skribi por aliaj blogoj. Vizaĝe, se vi sekvas miajn blogajn artikolojn, vi devus scii ĝin pasintjare kiam mi akiris la Adsense-rajtojn.



Originala verko estas en angla sube.

Language level and idea

If you wanted idea, would you force the person to learn good level of language level before you accept the idea ?

This is how it is in Esperantujo.

The language lovers would make lots of critisim about your language level but not looking into the idea. Of course, idea to these language lovers are nothing. Fanatic people are hard to wake them up. 

I am giving advices to the local community which I do not speak very good level of their languages. None of them ask me to improve the language level first before  I talk and discuss with them.

Who are destroying Esperanto in the world? 

I am using the Google translator for Esperanto version but I put there the original version is in English. Of course, my English is neither good too.

After leaving Esperantujo, I can help more people than useless people in Esperantujo. If you were still sleeping in the internet, either you wake up now or you dead with nothing for the community and the world.

My English is not good but I could convince the WHO Open course to have Esperanto version. Of course, the long ago of Global Voices In Esperanto. I did not call for the return of acknowlegement. I am doing for the world and the people, especially those Esperanto speakers who speak neither English  nor read English language.

It is time to save my time in writing articles for this blog. I can use more time to write for other blogs. In face, if you were following my blog articles, you should have known it last year when I got the Adsense rights.

Comments

Popular posts from this blog

ແອສປາໂຍນຊ່ວຍປະຢັດເງິນສໍາລັບປະເທດຂອງທ່ານ.