Esperantaj asociaj membroj devu fari ĉi tiun kurson.
Ĉu esperanto asocio ne povas formi etan grupon en sia ascio ? |
Ĉu vi pensas, ke la estranoj de UEA havas la sperton por administri la asocion?
Certe, TEJO jam havis la problemon, neniu volas iĝi la prezidento de TEJO.
https://www.liberafolio.org/2019/07/04/neniu-volas-igi-prezidanto-de-tejo/
Kial la junuloj el Esperanto ne bravas iĝi prezidento de TEJO? Fakte, la en aliaj internaciaj organizoj, la posteno de prezidento estas la ĉefa batalo.
Ĉu ili havas la ideon kaj scion por gvidi la membrojn kaj renkontas la difion el la mondo. Mi jam sugestis, ke la estranoj en UEA kaj TEJO devu el la landaj reprezentoj senditaj de landaj asocioj.
Ĉi tiu kurso faritas de Unesko kune aliaj kompanioj. Neniu povas krei la grandan kurson senmonoj.
Mi jam diris multfoje, via esperanto estas bonega sed via angla estas malbona, vi faras nenion en la mondaj agadoj. Kiuj agadoj en la mondo ne uzas anglan?
Narcisismuloj en Esperantujo ne povas vekigi en interreta epoko. Ili nur restas en la komforta zono ( comfort zone) Ili ne bravas renkonti aliajn membrojn el internaciaj organizoj.
Fakte, la kurso estas bona por ĉiuj listi sube:
https://lll-olc.net/
- Policy-makers of education and lifelong learning
- Service providers of lifelong learning
- Managers and facilitators of community learning centers
- Community leaders
- University faculty or researchers
- Students of education and lifelong learning
Kion vi lernas en ĉi tiu kurso.
- About lifelong learning and how to shift policies and practices
- Finance lifelong learning programmes
- Become an effective leader of lifelong learning
- Facilitate lifelong learning and support facilitators for their role
- Target different kinds of learners across a variety of learning needs
- Build sustainable community learning centres which serve the community
- Ensure good governance that supports your lifelong learning plans
- Set up systems which support equivalency across a range of programmes
- Integrate information and communication technologies
- Teach and assess literacy and twenty-first century skills effectively
Comments
Post a Comment