#Kovim19 donas bonan oportunon al Vjetnamio



Pro la Kovim19, multaj lernejoj ne havas anglajn instruitojn.

La privataj lernejoj ne havas tiajn multajn problemojn sed la registaroj eble havas pli.

Ĉu la esperantistoj en Vjetnamio volas flori Esperanton en sia lando ?

La infanaj lernejoj devu havi la instruistojn sed la mezaj lernejoj povas uzi la lernadon de Esperanto en 12 tagoj per reto aŭ aplikaĵo sed iu povas fari la aplikaĵon kaj sendas al Google Play Store, La aplikaĵo nun en store nur havas dek lingvojn. La Kolombia esperantisto jam forpasis kaj neniu havis lian pasvorton kaj ne povas ĝisdatigi.

Fakte, la retejo de lernado de Esperanto en 12 tagoj ne havas vjetnamian lingvon. Mi jam plendis mulfoje sed neniu el Vjetnamio volas uzi dek horojn por traduki tiun.

https://learn.esperanto.com/

Iu diris, ke ili havas la vjetnamian lernlibron. Jes, mi ankaŭ havas tiun. Sed la esperantisto ne povas kompreni, ke uzas la retan materialon estas pli facila. Lernantoj povas studi Esperanton en ĉie. Ne necesas studi en klasoj. Ĉu tiu esperantisto vivas en interreta epoko ? Mi dubas.

Se Esperantaj asocioj en Vjetnamio volas uzi la oportunon por puŝi Esperanton en lernejoj, Kovim19 donas la oportunon. 

La plej grava afero estas la KER diplomo. La diplomo estas CEFR, kiu estas agnoskite en la mondo. Pro tiu, en 2021, havas mil lernantojn el Vjetnamio partopreni en  KER ekzameno. Fakte, KER povas doni iom da kondiĝo por havi dufojojn ekzamenoj anstataŭ unufojo

Se Vjetnamio edukada ministro akceptas aŭ la ĉefuloj de lernejoj povas vidi la problemojn, ekonomio de lando, ili povas provi havi la ŝanĝon. Tiu signifas, ke la najbaraj landoj, Kamboĝo, Tajlando povas koni Esperanton kaj akceptas Esperanton. Poste, la tuta Suda Orienta Azio povas akcepti Esperanton.

Ankaŭ ne forgesu mencii, ke Hungario akcepti Esperanton kiel la fremdan lingvo, nur la lernantoj falis jaro post jaro.

Mi jam informis la eksa ministro de edukado en mia lando pri Esperanto per Twitter kun la UMEA konto (sen Vjetanmia lingvo. Mi jam tradukis tiun en malaja lingvo sed aliaj esperantistoj ne volas traduki al siaj landaj lingvoj ) La revuo de UMEA akceptas la medician raporton senpage por publiki la raporton en diversaj lingvoj. Maszlee Malik estis eksa ministro de edukado en Malajzio,



Certe, Esperantujo devu rapide starigi la Esperantan universitaton per reto. Pro tio, nur povas allogi pli lernantojn lerni Esperanton.

Mi atendas por la rezulton de agadoj en Vjetnamio.

https://tuoitrenews.vn/news/city-diary/20200518/english-teachers-or-english-schools-in-postsocial-distancing-vietnam-who-have-the-upper-hand/54626.html angla



Comments

Popular posts from this blog

ແອສປາໂຍນຊ່ວຍປະຢັດເງິນສໍາລັບປະເທດຂອງທ່ານ.