19 February 2016

Bojkotas UKon, faru esplori pri disleksio kaj esperanto

Vi estas mirinda se vi bojkotas Ukon
nim  sama vi uĉ



Kiom da homoj en la mondo suferas pri disleksio ?

Certe, vi estas bonŝanco ĉar vi ne estas tiel homo.

Ĉu vi sentas,ke la disleksiuloj estas simpatia ?

Ne simpatias ilin, se vi bojktas partopreni en UKo, vi povas savi ili, ne unu sed estas mil kaj mil disleksiuloj kiuj atendas viajn helpojn.




Ne, ili ne volas vin doni monon al ili, sed vi povas helpi por esplori ke ĉu esperanto povas helpi ilin en lernejoj kaj povas skribas bonajn frazojn sed ricevas kritikon el la gepartoj aŭ instuistoj ?

Mi legis iom da informado ke iu jam faris la  esploradon sed ĝis nun, mi ne vidas la raporton de tiu.




Poste farantas la esploradon, eble kontaktus Steven Spielberg por lerni Esperanton. Se li sentas tiun estas facila por li, certe, tiu estas facila por aliaj disleksiuloj en la mondo. Lia alvoko por lerni esperanto estas pli utila ol universala kongreso de Esperanto. Pro tio, Esperanto estas pli utila lingvo en la mondo.

Disleksiulo ne povas memori multajn vortojn, Esperanto ne havas multajn vortojn, tiu jam facilegas ilin por lerni kaj vivi bone.

Disleksiulo ne povas prononci bone en lingvo kiel angla, photo, ili nur povas legi la vorton laŭ alfebato, foto.

Jes, bojkotas UKon kaj faru la kongresoj de disleksio. Donu amon al la disleksiuloj en la mondo. La mondo estas pli bela kun ridoj de disleksiuloj.

https://eo.wikipedia.org/wiki/Disleksio

http://www.dyslexia.com/library/symptoms.htm

http://www2.le.ac.uk/offices/accessability/staff/accessabilitytutors/information-for-accessability-tutors/how-does-dyslexia-impact-on-the-writing-process-and-how-does-the-assessed-work-cover-sheet-work

https://senmagazine.co.uk/articles/articles/senarticles/dyslexia-spells-trouble-with-writing


When children with dyslexia composed the written narrative, their level of lexical diversity (a measure of how varied the vocabulary use was) was much lower than when they were asked to compose a similar narrative text verbally. This implies that the spelling demands experienced by children with dyslexia when writing are restricting the level of vocabulary these children can actually express, compared to the verbal task. In comparison, the same-age peers showed a higher lexical diversity in their written composition than in their verbal task. 



No comments:

Post a Comment